Smanjite potrošnju goriva u svom vozilu!
- Čišćenje benzinskih
- Ultrazvucna kadica
- Ponuda vazi za jednu diznu
- Master servis
Čišćenje benzinskih dizni u savremenoj ultrazvučnoj kadici (jedna dizna)
Smanjite potrošnju goriva, uštedite na skupim popravkama i povratite snagu vašeg motora! Posebno se preporučuje motorima sa plinskim uređajima i u gradskim uslovima vožnje. Otklanja nemiran rad motora na leru usled zaprljanosti dizni i poboljšava iskorišćenost goriva. Da vaš motor opet radi kao sat preporučujemo tretman ultrazvučnog čišćenja dizni. Savremeni benzinski motori imaju sistem za ubrizgavanje goriva umesto zastarelih karburatora. Na kraju sistema se nalaze elektomagnetni ventili - brizgaljke, čiji je zadatak da rasprše mešavinu goriva i vazduha u obliku fine magle. Ceo sistem ubrizgavanja goriva a posebno brizgaljke su veoma osetljive na prljavštinu koja se nalazi u sistemu. Najčešći uzrok zaprljanosti dizni su nečistoće koje su na razne načine dospele u sistem, bilo putem dovoda goriva ili putem dovoda vazduha. Nekvalitetno gorivo, neredovna zamena filtera goriva i filtera vazduha uzrokuju pojavu prljavštine koje stvaraju probleme pri prolasku smeše vazduha i goriva kroz sitne otvore brizgaljki. Zaprljane dizne ne mogu da pravilno rasprše gorivo već se stvaraju krupnije kapljice koje varnica svećice teže zapali.
Kao preventivu problema sistema za ubrizgavanje neophodno je redovno menjati filter goriva i filter vazduha. U većini slućajeva izbor kvalitetnog goriva i redovna zamena filtera omogućiće nesmetan i efikasan rad sistema dugi niz godina.
Mogući simptomi zaprljanosti brizgaljki su:
• povećana potrošnja goriva
• gubitak snage
• otežano startovanje motora
• neravnomeran rad motora
• trzaji u vožnji
Uređaj za čišćenje dizni efikasno otklanja naslage i prljavštinu sa unutrašnjosti dizne pod dejstvom ultrazvuka i specijalne tečnosti za čišćenje dizni. Posebno se preporučuje motorima sa plinskim uređajima i u gradskim uslovima vožnje. Ubrizgavanje goriva kod savremenih automobila obavlja se uz pomoć elektromagnetnih dizni za ubrizgavanje. Ukoliko se svi cilindri napajaju gorivom iz jedne dizne, onda je reč o monopoint sistemu, a ukoliko svaki cilindar dobija gorivo iz zasebne dizne, onda je reč o multipoint sistemu ubrizgavanja.
Dizne ova dva sistema se malo razlikuju po konstrukciji ali imaju zajednicki problem prljanja kanala i otvora kroz koje benzin prolazi odnosno izlazi. Najefikasniji način da se dizne očiste je njihovo skidanje sa automobila i potapanje u ultrazvučnu kadu, gde se, pod dejstvom ultrazvuka i specijalne tečnosti za čišćenje, sva prljavština razbija i odlepljuje sa unutrašnjih zidova dizne i odlazi van nje. Nakon toga se dizna produvava vazduhom pod pritiskom, u smeru suprotnom od protoka benzina i time se proces čišćenja završava. Dizna se zatim testira.